29 juli 2008

Allsången är inte som förut

Man brukar ju säga att det var bättre förr och jag tycker att det faktiskt gäller Allsången på Skansen. För årets upplaga har nog varit den sämsta hitills. Ingen skugga ska dock falla över Anders Lundin, för han är fortfarande bra och gör sitt jobb. Det är ju inte hans fel att programmet inte har bra artister för det är ju inte han som planerar. Jag tror faktist Allsången gjort sitt om man inte förändrar programmet. Hur undrar du då? Ja det vet jag faktiskt inte men något måste göras för programmet tappar tittare för varje program.
Om vi ser till dagens program så fanns det några ljus punkter. Babsan fick äntligen sjunga och han/hon gjorde det mycket bra. Sedan blev jag imponerad av Nina Söderquist. Hon sjöng väldigt bra och gjorde ett bra musikal nummer tillsammans med Lundin. I övrigt kommer jag inte ihåg så mycket av programmmet... jo BWO var ju också med och det lät som vanligt.... Men publiken var helt vilda när dom uppträdde.......

Kanske är det bud på att flytta Allsången på Skansen till Liseberg för där lockar Lotta Engberg runt 13000 varje måndag......
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2996651.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article2997157.ab

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MINA SENASTE BLOGG INLÄGG

Inga kommentarer: