24 juli 2008

Borde Tradera vara till för företag?

Jag har sålt och köpt mycket på Tradera och tycker det är en bra och trevlig sida. Läste nu att man kan bjuda på SJ biljetter och inbland göra riktiga klipp. Nu har det tydligen varit flera som inte kunnat avsluta sin köpa efter som det varit strul på linjen mellan Tradera och SJ.
Nu över till min fundering. Är det meningen att företag ska kunna auktioner ut sina saker på Tradera. Jag vet att det är så men jag ställer frågan för jag tycker att företgane i stället sänker sina ordinarie priser, och nu i SJ´s fall så hade man sluppit problemen.
Men troligen så händer det ju att en vara blir dyrare än vad den hade kostat hos företaget om man ringt dom direkt och det är väl det som gör att dom vill fortsätta att använda Tradera. Men jag tror inte vi som kunder vinner på detta i längden. Men jag kan ha fel. Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar.
KLICKA HÄR FÖR ATT SE MINA SENASTE BLOGG INLÄGG

Inga kommentarer: