11 juli 2008

Golden Sands ett bra tips om du ska resa.

För en vecka sedan kom jag hem efter två veckor i Golden Sands, Bulgarien. Sitter du nu och mår dåligt för att det är kasst väder här i Sverige och hittar en sista minuten resa till Golden Sands tycker jag att du ska ta den utan att tveka. För mig var det tredje gången jag reste till Bulgarien men första till Golden Sands. Har tidigare varit i Sunny Beach men om jag ska jämföra så gillar jag mitt senaste resmål bättre eftersom här var betydligt lugnare och det bulgariska folket var mycket trevligare än i Sunny Beach. Jag kommer längre fram skriva med detaljerat om Golden Sands här i min blogg.
Just nu är det många som letar restresor och nedan hittar du en länk till aftonbladet.se där dom skriver om just detta.

Till sist vill jag kommentera bilden i detta inlägg och den tog jag utanför mitt jobb för en stund sedan och det ser ut som om vi är mitt i hösten och då tänker jag på alla löv som blåst ner nu under regnet men egentligen är vi mitt i juli......

Inga kommentarer: