9 juli 2008

Mysig allsång på Skansen

Igår sändes säsongens tredje Allsång på Skansen och jag tycker så här långt att det var säsongens bästa program. En sådan blandning dom hade lyckats att få till. Lasse Stefanz, Rock-Olga, Burken, Sten Nilsson & Brolle J:R. Men min favorit var Maria Haukaas Storeng som verkligen bjöd till. Hennes låt från Eurovision Song Contest är en sådan fantastisk låt...

Jag var så nöjd med programmet att jag tog fram datorn och surfade in på SVT´s hemsida för att se direktsändningen av den extra halvtimma som sänds på nätet. Men efter bara 30 sekunder dog uppkopplingen och kom inte tillbaka förrän efter 10 minuter. Jag trodde det hade med mitt bredband att göra men läste nu på Aftonbladet att SVT´s webtv var överbelastat av bla Brolle fans så man hade för många besökare, därav nedkopplingen.

Jag har nu gett en massa beröm till programmet men jag kan inte låta bli att gnälla lite. Ett par gånger under sändningen släppte man in två tjejer som nog trodde dom var roliga. Förstår inte det roliga i deras inhopp, men det finns säkert någon som skrattade åt dom men inte jag.

Inga kommentarer: