24 juli 2008

Vill du nästa stjärna på Ladies Night & Mix Megapol?

Då ska du som finns i närheten av Malmö bege dig till Jägersro Center där Mix Megapol just nu finns i sitt tält och där du kan sjunga kareoke och ha chans att vinna artistjakten och bli nästa stjärna. Jag var utanför tältet nu på min lunch och tog dessa bilderna och passade på att uppdatera bloggen via mobilen, och det gick ju bra. Under dom dryga 20 minutrarna jag rörde mig i närheten av tältet så fanns där inte så många som ville sjunga. Såg faktiskt inte en någon som sjöng. Men chansen finns ju att sjunga fram till 18.00 i kväll och även mellan 12-18 i morgon. Om jag själv provade.... Tror inte att sjunga riktigt är min grej.. Men du kanske har talang för det.... Lycka till.
Jag passade också på under min lunch att kolla lite på Coop´s skivrea och där hittade jag en riktig pärla för endast 59:- Jag kommer att lyssna på CD så fort jag i bilen och kommer då att minnas tillbaka till Malmö Stadion den 14 juni 2008......

Inga kommentarer: