5 aug. 2008

Avslutning på Skansen i kväll.

Ikväll klockan 20.00 är det säsongsavslutning för Allsång på Skansen. Av de tidigare programmet är det bara ett som föll mig i smaken men idag känner jag på mig att det blir ett bra program. BAO är med och det har utlovat en hel del ABBA musik vilket jag älskar. Abba musiken kommer i form av Mamma Mia musikalen och Gunilla Backman, Charlotte Strandberg och Sussie Eriksson från musikalen är med i kväll.
Dessutom kommer sånggruppen Divine och bjuder på ett opera-potpurri och vem vet - kanske blir det några fler överraskningar?
Jag kommer med spänning att följa programmet direkt ikväll och jag återkommer i bloggen om vad jag tyckte.
Men jag står fortfarande fast vid att om man ska ha kvar programmet nästa år måste man göra en markant förändring och ta till lite nya tag. Men jag är av den uppfattningen att Anders Lundin ska vara kvar som programledare men kanske med en assistent... Lotta Engberg kanske...

Inga kommentarer: