11 aug. 2008

En vecka kvar av semestern.


Idag så går jag in på min sista semester vecka. Fortfarande är det inget riktigt höjdar väder utan det e grått och trist. Men ska jag vara ärlig spelar det inte någon roll. Vi hade sol, bad och värme våra två veckor i Bulgarien så det lever jag på fortfarande. Just nu är jag med barnen på ett lekland. Barnen härjar runt och jag sitter och tar en kopp kaffe. Det är en rätt skön semester det också. Ikväll ska jag sedan semestra framför tvn. Halmstad möter idag Helsingborgs IF på Örjans Vall i Halmstad. Hade gärna varit på plats ikväll men får nöja mig att se den på Canal Plus. Men om jag ska vara riktigt ärlig vilket man ju alltid ska vara så tror jag HBK får det riktigt svårt mot HIF. Helsingborg som måste vinna för att hänga med Kalmar i toppen kommer att spela en snabb och rolig fotboll och som troligen kommer att leda till minst. Halmstad spelar idag utan Magnus Arvidsson som är skadad och borta en månad. Nä nu ska jag ta en kopp kaffe till.

Inga kommentarer: