1 aug. 2008

Eskilscupen är en kanon turnering

Det var första gången jag besökte Eskilscupen och mitt omdöme blir med beröm godkänd. Jag var som sagt domare i 5 matcher och allt flöt på perfekt. Jag gick också runt på Norvalla och kollade på andra matcher och även där gick allt strålande. Och dom jag pratade med var också nöjda mer turnineringen. Nu ska vi komma ihåg att vädret verkligen var med oss, men i morgon ska det regna ialla fall under natten och tidig morgon vilket kan bla påverka planerna. På Heden var sjumanna planen där Dalby spelade under all kritik. Den var inte grön någonstans utan gul och hård. Kommer det vatten på den blir den inte rolig i morgon.
Men jag tror att det blir många bra matcher i morgon men tyvärr ska jag inte dit utan får följa turneringen på annat sätt.
Nu är jag ganska matt i kroppen av dagens domaruppdrag så nu ska jag ta och vila.
Kolla gärna HD´s artikel om cupen och kolla i menyn till vänster för jag skickade upp en hel del bilder från cupen under dagen.

http://hd.se/skane/2008/08/01/fotbollsfeber-i-hela-stan/

Inga kommentarer: