5 aug. 2008

Hoppas verkligen det blir spel. Men det blev det inte...

Jag hade faktiskt sett fram emot att se Djurgåden mot Norrköping idag. Inte för att jag håller på något av lagen men för att båda lagen har mycket att spela för så det kan bli en bra kamp. Sedan är jag också imponerad över Norrköpings senaste match där man visserligen förlorade men det så mycket bra ut. Men ett lag i botten brukar sällan ha tur. Men ska man ha en chans att klara sig kvar i Allsvenskan måste man vinna idag mot Djurgården annars blir det tufft.
Nu kanske det inte blir någon match har jag hört eftersom Stockholmsstadions plan är vattensjuk. Beslut om det blir match kommer vid 18.30. Hoppas det blir match... håller tummarna. Följ utvecklingen på http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article3038584.ab

Som ni kan läsa blev matchen inställd. Nu får man se ett avsnitt av Panter Tanter istället.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MINA SENASTE BLOGG INLÄGG

Inga kommentarer: