5 aug. 2008

Snart Olympiska spelen.

I morgon tjuvstartar OS med fotboll och på fredag är det invigning. Ser faktiskt fram emot spelen men däremot tror jag att det blir ett medalj fattigt OS för Svensk del. Jag tror bara att vi tar max 4 medaljer och då är det nog bara ett guld. Guld kommer Håkan Dalhby att ta.
Men jag kommer att titta så mycket jag kan och då i HD kanalerna som sänds. Det är då SVT och Eurosport som står för det.
Man kan ju säga att jag valde semester period med omsorg men ändå ska jag inte slösa all min semester tid på OS, så därför har jag beställt Aftonbladets tjänst där man får ett SMS när det är något viktig händelse i OS tex "om 15 min är det 100 meters finalen.
Tjänsten kostar 15:- för hela OS och 7:- om man är plus medlem.
Tjänsten är perfekt så behöver man inte sitta och vänta på de viktiga ögonblicken.
Jag kommer också försöka att se de mindre idrotterna som man inte ser så ofta. Jag har ju möjligheten att se ett ex antal 1000 kanaler så där finns möjligheter.
Kolla Aftonbladet för att läsa mer om sms tjänsten:
http://www.aftonbladet.se/mobil/article3029354.ab

Inga kommentarer: