12 aug. 2008

Toppen är vårat HBK....



Idag är man en stolt HBKare och jag kommer att ha på mig tröjan hela dagen. Vilken match det var igår och vilken seger. 3-1 hemma mot topplaget Helsingborg med Henke Larsson i spetsen. Det hade jag aldrig vågat tro på. Men det är som jag brukar skriva här i bloggen att Halmstads BK är svårslaget hemma på Örjans Vall och det fick Helsingborg känna på idag. Och vilken start HBK fick. Ledde med 2-0 redan efter tio minuter med mål av Ajsel Kujovic och Michael Görlitz. . Dom här poängen behövdes. För HIF´s del så måste det kännas bittert eftersom man nu tappar lite i guldstriden. Sedan måste man säga att det var ju en smakstart Michael Görlitz fick i sin debut i Halmstads tröjan.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article3079257.ab
LÄS MINA ANDRA INLÄGG KLICKA HÄR
KOLLA MINA VIDEOKLIPP

Inga kommentarer: