5 aug. 2008

Vilken trevlig avslutning.



Det blev som jag hoppades, en mycket trevlig avslutning av Allsång på Skansen. Denna gången var det bra artister och kryddan på verket är ju Robert Gustavsson framträdande som Tony Rickardsson... Han är så förbaskat rolig. Har hunnit se klippet en extra gång och jag skrattade lika mycket andra gången.

Om jag nu ska summera säsongen av Allsången så var det tre av programmen som jag gillade och de andra fyra var inga höjdare.

Om nu programmet kommer att vara kvar nästa år så hoppas jag Anders Lundin får förtroende igen, för han har gjort ett ortroligt bra jobb och är proffsig. Men det hade kanske inte skadat att han får en assistent och bolla idéer med. Och som jag skrivit innan tycker jag att man ska anlita Lotta Engberg. Vilket radar par dom hade varit eller hur?

Jag är ju en Allsångs fantast och kommer sakna programmet nästa tisdag klockan åtta och redan längta till nästa säsong. Men som tur är finns ju programmen på SVT Play

Som vanligt länkar jag till Aftonbladet så kan du läsa mer om programmet.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3039789.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3040380.ab

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MINA SENASTE BLOGG INLÄGG

Inga kommentarer: