4 sep. 2008

Idol helt okej underhållning

Ja idag sändes det andra programmet av Idol 2008 och jag måste säga att programmet är helt okej som underhållning. Men jag måste berätta att jag faktiskt skämdes på vissa deltagares bekostnad för ibland undrar man hur vissa kan tro att dom har i programmet att göra. När det gäller den nya juryn så tycker faktiskt jag att dom så här långt är bättre än den gamla. Dom verkar mer mänskliga och mysiga och detta säger jag även om jag gillade den andra juryn också.
Men outstanding så här långt är Peter Jidhe. Han är Sveriges bästa programledare just nu. Jag kommer med glädje att följa årets Idol. Min favorit så här långt är Angelica Höglund.

Läs mer på http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3250974.ab
LÄS MINA NYA INLÄGG HÄR

Inga kommentarer: