16 sep. 2009

Se Inter-Barcelona okodat ikväll (uppdaterad 20.46)

Ikväll är det ju dags för matchen med stort M. Zlatan kommer att ställas mot mot sina tidigare klubbkamrater i Inter vilket nog inte blir så lätt för Zlatan eftersom Inters fans nog inte kommer att jubla åt svensken. Men jag tror Zlatan är så proffsig att han kan skärma bort det mesta och ändå spela sitt vanliga spel.

Men man kan ju snacka om att Champions League bjuder på toppmatcher direkt i gruppspelet när vi får möjligheten att se en match som Inter-Barcelona.

Matchen visas på Viasatsport Fotboll men är det så att du inte har den kanalen men har en parabol riktad mot Hotbird 13gr öst kan se matchen okodad vid en kanal från Azerbaijan som heter Lider TV. I nuläget finns inga indikationer på att kanalen skulle koda sändningarna så det är bara att hålla tummarna. Jag kommer att skriva här i bloggen om man trots annonseringen kodar sändningen men som sagt jag tror inte det. Jag kan också tillägga att italienska Rai Uno också visar matchen. Den kanalen finns i några av kabel-näten i Sverige.
Uppdaterad 20:46 Matchen har börjat och jag har bild på Lider TV. Däremot är Rai Uno kodad för dig med parabol.

Ikväll är det också premiär för Hockeyallsvenskan. På Viasat Hockey visas mötet mellan AIK och Malmö. Då återstår det att se om Malmö kan behålla den positiva trenden som laget hade under slutet av förra säsongen.

Jag ska också passa på att ge dig lite historik om min blogg:

Jag startade bloggen den 9/7-2008 och har fram till idag haft 27261 unika besökare från 63 olika länder. Jag har totalt skrivit 957 inlägg vilket blir ca 17 inlägg per vecka. Bland alla inlägg är följande fem dom mest lästa:

1.Svara inte eller ring ej nummer 25260962203

2.Skicka gratis SMS från datorn.

3.Dagen efter då fotboll inte är det viktigaste

4.Sverige, Brasilien och Norge vann

5.Eskilscupen är en kanon turnering

I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det blir mycket sport och då främst fotboll. Men jag skriver också om annat som händer i världen och i mitt liv. Jag kunde aldrig tänka tanken att min blogg skulle bli så välbesökt som den blivit.

DET HAR SKRIVITS NYA INLÄGG EFTER DET ATT DETTA SKAPADES LÄS HÄR eller kolla på något av följande inlägg:

Inga kommentarer: