27 maj 2010

Idag gäller det för Anna

Idag går den andra semifinalen i Eurovision Songcontest i Oslo. Så idag gäller det för Anna Bergendahl att visa tv-publiken vad skåpet ska så. Jag vet att hon kommer att gå till final för allt annat är en skandal. Jag har snabbspolade igenom semifinal 1 igår och måste säga att det var bland det sämsta jag hört. Där fanns visserligen några gobitar som Belgien. Vitryssland och Island men sedan var det bara skit. Nu ska jag inte se kvällens seminfinal utan får nog spela in den också men jag hoppas det är bättre låtar med i kväll.

Min kompis Micke "MIP Media" Persson är sedan igår på plats i Oslo och gjorde ett inslag om hur läget är i den norska huvudstaden. Klippet finns också på mip.nu men under dagen så återutsändes inslaget i min blogg tv. Du ser klippet nedan.

Inga kommentarer: