18 juni 2010

Rod intog Malmö

Foto: Allan Lundbladh. I söndags var Kiss på Malmö Stadion och ikväll var det dags för em ny konsert. Denna gång var det Rod Stewart som bjöd på show. Men enligt min kompis (som tagit fotot ovan och som även han var på Kiss) var Rod show inte lika bra som Kiss och det var inte så mycket folk som i söndags. Men sedan ska man kanske inte jämföra Rod med Kiss :)

I VM fotbollen bjöds vi på två skrällar idag. Serbien vann mot Tyskland och Algeriet fick 0-0 mot England. Misstänker att det råder missnöje både i Tyskland och England. För min del blev det bra lite fotboll idag. Men imorgon ska jag se Dannark.

Kvällen avslutades för min del med att se bröllops konserten från Konserthuset i Stockholm. Måste säga att jag är en aning uttjatad på alla bröllopsprogram men denna konsert var sagolik och jag fick faktiskt ståpäls när Adolf Fredriks musikskola sjön för Viktoria och Daniel.
- upplagt med Iphone

Inga kommentarer: