18 okt. 2010

Inte många rätt

















Då får man åter krypa till korset. Mina tips som jag skrev om här på blogge tidigare idag var helt felaktiga. Det gick tvärtom. Helsingborg vann borta mot Elfsborg med 3-1 efter två mål av Erik Sunin (bilden) och Malmö förlorade årets första hemma match med 0-1 mot Kalmar. Åter igen frå min sambo rätt, dvs jag har alltid fel :)
Men för spänningen i Allsvenskan var resulten bra för nu är Malmö och Helsingborg åter på samma poäng. Malmö ligger fortfarande etta eftersom man har bättre målskillnad än HIF.

Malmö hade flera chanser att göra mål ikväll men utan att lyckas. Kalmar ska ha beröm för man spelade stundtals bra i defensiven men skapade inte mycket framåt bortsett från målet.

Tre omgångar återstår nu av Allsvenskan och det kommer garanterat att bli tuffa och jämna matcher fram över.

Sydsvenskan Aftonbladet Aftonbladet Expressen HD Kristianstadsbladet 

1 kommentar:

Johanna sa...

Tråkigt att du hade fel... Jag hade tyvärr, precis som din sambo, rätt ;-)

http://johanna.allas.se/det-kallar-jag-supportrar-jag-skams/