18 okt. 2010

Jag tror det avgörs ikväll


Om du frågar min sambo så har jag sällan rätt ;) men om du läser färdigt detta inlägg så tror jag att jag kommer att få rätt idag.
Jag tror nämligen att Allsvenskan kommer att avgöras ikväll. Jag tror nämligen att Malmö vinner mot Kalmar och att Elfsborg drar det längsta strået på Borås Arena och vinner mot Helsingborg.

Nu ska inte detta tips missuppfattas för jag är ingen "Fan" av npgot av lagen men tycker det ska bli kul att guldet hamnar i Skåne oavsett vilket lag som tar det. Men jag har sett båda lagen flera gånger i år och tycker att MFF är starkare och spelar stabilare än HIF och det fäller det avgörandet i år.

Tycker du annorlunda eller till och med håller med mig så kommentera gärna detta inlägg.

Sydsvenskan  Sydsvenskan HD Aftonbladet Aftonbladet  

2 kommentarer:

Lasse sa...

Jag tror du har fel. HIF vinner ikväll medans Kalmar skräller ordentligt och på så sätt blir Allsvenskan ännu mer spännande än var den är.

Lasse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.