1 dec. 2010

Vinterbilder från olika delar av Sverige

För ovanlighetens skull är hela Sverige just nu täckt av snö. Därför tyckte jag att det hade varit kul att ha ett inlägg med bilder från olika delar av landet. Därför efterlyste jag vinterbilder på Facebook och jag har redan fått en del. Du ser dom nedan. Om du har en vinterbild så maila den gärna till mig på micke@mickedahl.se. Tar gärna emot bilder från hela världen.
Antal bilder just nu: 11 Inlägget uppdateras efterhand jag får in bilder.

EFTERMIDDAG I SVARTE, YSTADS KOMMUN Foto: Allan Lundbladh


















ELJARÖD, ÖSTERLEN Foto: Hans-Eric Jonsgården















MORGON I SKÖVDE Foto: Markus Ibstedt
















HÄRLANDA TJÄRN, GÖTEBORG Foto: Lotta Gustafsson


















VINTERDAG I NYBRO Foto: Dennis Johansson























VINTER I IMMELN, ÖSTRA GÖINGE KOMMUN. Foto: Ylva Malm Ekwall


















SNÖFALL I HUSIE, MALMÖ Foto: Micke Dahl

VINTERBILD FRÅN X2000 MALMÖ-STOCKHOLM 1 DEC Foto: Dennis Theorin

HELSINGBORG Foto: Fredrik Dahl

SVARTE, YSTADS KOMMUN Foto: Allan Lundbladh



GRÅBO, LERUMS KOMMUN Foto: Cathrine Wilhemsdotter. Haley kollar så gräsklipparen fungerar den 10/11-2010

Inga kommentarer: