9 jan. 2011

Ytterligare en eftermiddag i fotbollens tecken

Foto:Johan Andersson

I eftermiddags var det återigen dags att döma inomhusfotboll. Denna gången Blentarpscupen i Sjöbo och slutspelet för dam och herrseniorer. Har känt mig ganska hängig under helgen men i morse kändes det okej. Men när jag var klar med matcherna så kände jag mig återigen hängig så det är nog något på gång. Men åter till Blentarpscupen.

Det var riktigt kul att döma för det var riktigt mycket folk på läktarna i både i A-hallen och B-hallen och även det var även bra matcher. Det är ju helt annorlunda att döma inomhus för det går väldigt snabbt så det gäller att vara koncentrerad hela tiden.

Match i A-hallen


Domaren Patrik Hansson in action

Dags för mig att blåsa igång spelet Foto: Johan Andersson

Inga kommentarer: