15 feb. 2011

Arsenal-Barcelona gratis på tv

Tidigare skrev jag om att Milan-Tottenham kunde ses gratis på tv-kanalen Lider Tv. Jag har sett flera matcher i Champions League på den kanalen men i sista sekund så kodades kanalen.

I morgon är det dags för fler matcher i Champions League och då bland annat Arsenal mot Barcelona. Den matchen visas på tyska Sat1 och engelska ITV HD. Jag är 99% säker att kanalerna inte kommer att kodas. Sat1 sänder via Astra 19,2 gr öst och ITV via Astra 28,5 gr öst. Båda kanalerna går att ta in i Sverige via Parabol helt gratis och lagligt.

Trots att jag är bombsäker vill jag ändå reservera mig för att den kvarvarande procenten kan slå in. Men inget tyder på det.

Läs gärna vidare i min blogg. Har skrivit över 1500 inlägg sedan starten. Klicka HÄR

- upplagt med Iphone

Inga kommentarer: