15 feb. 2011

Milan-Tottenham gratis på tv


Detta inlägget gällde den fösta matchen mellan Milan och Tottenhamn. Returen den 9/3 sänds också gratis på TV. Läs mer här

21.13 Du som har tillgång till finsk tv så kan du se matchen på Yle. Jag är en av dom lyckliga.
20:43 Det som kunde hända har hänt. Lider TV är en okodad kanal men dom har väl fått UEFA på sig så kanalen kodade sina sändningar bara någon minut innan avspark. Detta är första gången som jag inte kunnat se Champions League via Lider TV. Det blir att gå upp i sovrummet och titta på Viasat

Ikväll inleds kvartsfinalerna i Champions League. Milan möter Tottenham och Valencia möter Schalke 04. I Sverige är det Viasat som har sändningsrättigheterna men skulle det vara så att du inte har tillgång till deras kanaler men har en Parabol kan det finnas en möjlighet att se Milan-Tottenham. Lider TV från Azerbajdzjan som sänder via Hotbird 13 grader öst visar matchen okodad. Tidigare har det gått att se matcherna där men i tvn's värld kan det gå snabbt men jag kommet att testa under kvällen och uppdatera detta inlägg.

Kolla vidare i min blogg HÄR. Jag har skrivit över 1500 inlägg.

- upplagt med Iphone

Inga kommentarer: