19 feb. 2011

Svenska folket tyckte inte som jag

Jag då var den tredje deltävlingen av Melodifestivalen 2011 avklarad. Direkt till Globen gick inte helt oväntat Erik Saade men sedan var det en liten överraskning iallafall för mig. Dansbandskampen vinnarna Playtones fick näst flest röster av folket.

Mitt tips gick inte så bra. Gissade visserligen rätt på fyra av fem låtar som gick vidare till den andra omröstningen men sedan hade jag vara rätt på Erik Saade.

Jag blev också väldigt överraskad över att Linda Sundblad inte gick vidare och ännu mer överraskad av att Sara Varga tog sig till andra chansen. Inte min typ av låt men där visade det sig att jag och svenska folket inte riktigt har samma smak.

Programmet i övrigt var helt okej bortsett från inslaget med Peter Stormare som jag inte förstår innebörden av.

Kolla gärna vidare bland mina 1600 inlägg här i bloggen. Klicka HÄR

Aftonbladet Aftonbladet Expressen Skånskan HD HD NSK DN SvD
- upplagt med Iphone

Inga kommentarer: