17 mars 2011

Nostalgi Malmö FF, Glimåkra IF och Helsingborgs IF

Nostalgi :). Jag är ju en HBKare men när denna bilden tog runt 1988-89 (tror jag. Rätta mig gärna om du vet det rätta året) var det en stor dag. För vilka stjärnor som kom till "lilla" Glimåkra. Malmö FF med Lasse Larsson och Janne Möller i spetsen mötte en Östra Göinge kombination (tror jag) i en träningsmatch. Är det någon som vet vilken spelaren i Malmö FF som är mellan Möller och Larsson? Kommentera i så fall detta inlägget HÄR.
Denna bilden är hämtade från sommaren 2006 då Henrik "Henke" Larsson gjorde sin återkomst i Allsvenskan och Helsingborgs IF mot BK Häcken på Olympia. Det var en fantastisk stämning på ett fullsatt Olympia i Helsingborg. Tänk om det var så på alla Allsvenska matcher.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är Hasse Johansson, senare även i Öster, som är spelaren mellan Lasse Larsson och Janne Möller.

Björn Eriksson

Micke Dahl sa...

Hej Björn. Tack för din kommentar. Jag fick också denna infon förra onsdagen men glömde skriva det här i bloggen. Jag träffade nämligen Janne Möller på Dalby IP så jag passade på att fråga honom.

Trevlig helg
Micke