7 apr. 2011

2 1/2 män är min favorit serie


Man kan säga vad man vill om Charlie Sheen och alla hans bravader och dåliga uppträdande men att han är en bra skådespelare råder det ingen tvekan om. Komedi serien Two and a half men är enligt mig en av den bästa tv-komedi som någonsin gjorts. Tragiskt att det gått så utför för Sheen så att det slutade med att han fick sparken från serien. Men som en 2 1/2 men" fa"n är jag glad att man han göra så många avsnitt.
TV3 visar två avsnitt om dagen och just när är man på säsong 3.

Men det är inte bara Sheen som jag gillar som skådespelare i serien. Även Jon Cryer som spelar Alan och Angus T,Jones som spelar Jake gör det mycket bra.

- upplagt med Iphone

1 kommentar:

Mats Westholm sa...

Jag håller med. Det är en av dom bästa komediserierna på tv just nu. Hoppas Charlie tar itu med sina drogproblem.