6 juli 2011

En månad till Alan Jacksons konsert

Om lite mer än en månad är det dags för country stjärnan Alan Jacksons andra besök i Sverige och Eskilstuna. Första gången Mr Jackson var här var 2009 och då var jag en av alla jublande i publiken. Jag kommer även i år att finnas på plats och idag surfade jag in på Alans Sverige sida och där fanns det nu information om vilka som kommer att vara förband åt Alan.

Klockan 19.00 inleds showen med fd Rednex som nu kallas Cotton Eye Joe Show. Annika Ljungberg mfl kommer att underhålla i ungefär en timma.

Därefter får jag bestifta bekanskapen med en country duo som jag faktiskt aldrig hört tidigare. Joey och Rory från Nashville kommer att spela och sjunga en hel del låtar. Nedan i detta inlägget har jag letat upp en låt med duon som är mycket bra. Jag har också lagt ut några reklamklipp inför Alans konsert. Dessutom har jag också lagt upp ett klipp från hur det lät när Alan var i Sverige 2009.

Jag bloggade givetvis en hel del från konserten i Eskilstuna 2009. Läs HÄR och HÄR



Inga kommentarer: