11 aug. 2011

Magiskt Alan Jackson

Det var nog inget högt odds på att jag skulle gilla Alan Jacksons konsert. Men jag måste säga att jag tyckte konserten var helt suverän. Visst, det är inget högt tempo i Alans shower men han utstrålar en enorm glädje och visar att han är ett proffs på scenen. Jag var ju här i Eskilstuna för två års sedan och konserten idag skiljer sig inte så mycket mot den vi fick se och höra idag.
Men det var ändå en riktig höjdare. Under nästan två timmar gav Alan och CO gärnet och gav verkligen oss i publiken valuta för pengarna.

Jag tog givetvis en hel del bilder både från Alans konsert men även från konserterna tidigare ikväll. Kolla även vidare i bloggen för jag bloggade live under kvällen.









Annika Ljungberg, Cotton Eye Joe Show

Cotton Eye


Cotton Eye Joe Band




Det myckna regnandet gjorde det rejält lerigt


Slänger folk skräpet så här hemma också.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka toppenfina bilder du fick från konserten. lika bra konsert som förra gången. han är bäst countryartist i min värld mr alan jackson. ha det gott/ erica