1 aug. 2011

Ny månad


Jaha, då kan vi lägga juli till handlingarna och vända det första bladet till en ny månad. Augusti är här och vi får hoppas att vädret blir bättre än den gångna månaden. Men ärligt, så kan det ju inte bli värre än vad det varit. Visserligen avslutades den förra månaden med en fin kväll men skulle jag sammanfatta dom 31 dagarna blir det med ett ord nämligen REGN.

Men nu ska jag inte låta så negativ för trots vädret har det varit skönt med ledighet och den är ju faktiskt inte slut. Det återstår ju två veckor innan det är dags för att börja jobba igen.

Jag tror att augusti tar in oss i en tid med sol, värme och glädje. När det gäller glädjen så tror jag den visar sig direkt idag.
Mitt lag Halmstad spelar om 12 timmar borta i Göteborg mot GAIS. Jag tror årets första borta seger kommer idag. Det gäller att vara optimist, eller hur?

upplagt med Iphone

Inga kommentarer: