15 aug. 2011

Semestern slut men det fortsätter att regna


Då har fem veckors semester tagit slut och jag är på väg till jobbet. Men med tanke på vilket väder vi har just nu i Malmö/Lund området så känns det helt okej att börja. Visserligen regnar det bara "lite" här just nu men vad jag har förstått så har västra Sverige och Danmark drabbats oerhört mycket av regn. Vi hoppas att det inte kommer hit.
Om jag ska sammanfatta min semester så har jag haft det bra och skönt. Visst, vädret har inte varit det bästa men det är skönt att bara vara ledig.

Kolla vidare i minblogg. Har skrivit många inlägg bla ett om Ivo Pekalskis uppladdning inför Milan matchen, Zlatan återkomst till Malmö, Alan Jacksons konsert och min träff med Rednex. Klicka här


Bloggextra.se


Expressen Expressen Sydsvenskan Aftonbladet GP GP GP Skånskan
- upplagt med Iphone

Inga kommentarer: