24 nov. 2011

Kalle Moraeus årets julvärd

Foto: SVT Play
Sveriges Television presenterade för en liten stund sedan vid en direktsänd presskonferens på SVT Play. Och jag måste säga att det blev en riktigt högoddsare. Fiolspelaren Kalle Moraeus kommer att finnas i tv-rutan under hela julaftonen. Personligen måste jag säga att det är ett mycket bra val. Kalle verkar vara en mycket trevlig och mysig man som säkert kan sprida glädje och värme under julaftonen. Visserligen ser jag inte så mycket på tv under julen men det finns säkert många som gör det och då tror jag Kalle är en perfekt värd.

Vid presskonferensen sades det att SVT för första gången gick i från sina principer om att att julvärden ska vara en känd programledare.

Läs vidare i min blogg här

Aftonbladet Skånskan Expressen SVT HD Sydsvenskan

Inga kommentarer: