27 feb. 2012

Första bilden på prinsessan Estelle

Foto: Kungahuset.se
Nu på förmiddagen publicerade Hovet dom tre första bilderna på Prinsessan Estelle. Bilderna är tagna på Haga Slott när Estelle är fyra dagar gammal. När jag tittar lite närmare på bilden så tycker jag att Estelle är mest lik pappa Daniel.

Läs vidare i min blogg HÄR
Kommentera gärna detta inlägg HÄR
Följ mig på twitter HÄR

Passa på att läsa mitt inlägg där jag avslöjar vem som vinner Melodifestivalen 2012. Läs här

Aftonbladet Expressen DN SvD Sydsvenskan VG Sveriges Radio SVT HD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med Sveriges monarki, det finaste vi har. All lycka, välgång och kärlek med Prinsessan Estelle.
Love to the family!

Anonym sa...

Visst ser man mest av Prins Daniel som du säger, på denna bild. Vi väntar gärna på ögonen öppna, men hakan är Pappans lik. mvh 70-åriga lärare i Kalmar.