20 okt. 2012

Lyssna på kvalfotboll live

I eftermiddag spelas den avgörande kvalmatchen till division 5 Skåne mellan Glumslövs FF och Dalby GIF. Den första matchen som spelades i Dalby för en vecka sedan slutade 3-2 till hemmalaget. Resultatet bäddar verkligen för en spännande match idag.
Undertecknad har sedan 1999 arbetat med radio i dess alla former men fick härom dagen en idé att testa något nytt. Varför inte sända matchen live i min "egen" webbradio. Jag förankrade mina tankar hos båda lagen, vilka instämde på att det var en kul och bra idé.
Så med början kl 13.55 inleds sändningen här på www.mickedahl.se med mig som kommentator. Det finns också en möjlighet att lyssna på matchen via både Glumslövs och Dalbys hemsidor.

Ta gärna en titt på min sida "Webbradio": Även där hittar du livesändningen men även klipp från andra uppdrag som jag haft.

Inga kommentarer: